Починаючи з 2002 року, в цілому вже випущено понад 4,5 мільйонів автомобілів трьох поколінь: модель C3 підтверджує свою популярність у покупців і статус одного з бестселерів Бренду.
Комерційний успіх CITROЁN C3 ілюструє його позицію в ТОП-3 найбільш продаваних моделей класу за підсумками 2020 року на ключових ринках: Франція, Іспанія, Італія, Бельгія, Португалія, Данія, Словаччина, Болгарія.
Комерційний успіх підтверджує статус бестселера Бренду.
Будучи універсальним міським автомобілем і втілюючи «кохання з першого погляду», хетчбек CITROЁN C3 третього покоління пропонує і масу інших переваг. Щоб продовжити свою історію успіху, в 2020 році Бренд CITROЁN провів масштабне оновлення моделі C3. В результаті вдалося додатково підсилити те, що спочатку виступало ключовою перевагою моделі: новий дизайн передньої частини і ще більше можливостей персоналізації, відмінний комфорт і зручні м'які сидіння, безліч сучасного і корисного оснащення для безпеки і комфорту на кожен день.
Гра кольору: мільйон CITROЁN C3 - і всі можуть бути різними завдяки персоналізації
Помітний хетчбек CITROЁN C3 має унікальну форму кузова і впізнавану «світлову підпис», що вигідно відрізняє його на тлі загального одноманітності автомобільного ринку. Пропонуючи одночасно сучасний і «захищеним» зовнішній вигляд, Новий CITROЁN C3 не схожий ні на один інший автомобіль в своєму класі: він вигідно виділяється своєю яскравою оригінальністю.
При запуску третього покоління CITROЁN C3 в 2016 році даний автомобіль вперше в своїй історії і в своєму класі запропонував своїм клієнтам настільки всеосяжні і узгоджені варіанти індивідуалізації. Ця особливість незабаром стала одним з маркерів для позиціонування Бренда CITROЁN в цілому, щодо інших автомобільних марок.
Після поновлення 2020 року, Новий CITROЁN C3 ще більше розширив можливості персоналізації для клієнтів, які шукають автомобіль, що відображає їх власні переваги - новинка запропонувала 97 можливих комбінацій екстер'єру! Широкі можливості індивідуалізації дозволяють кожному покупцеві висловити власне «я» і підкреслити свої стиль життя за допомогою зовнішнього вигляду автомобіля: модний або стриманий дизайн, класичний колір або контрастний 2-кольоровий забарвлення, яскравий колір даху і барвисті вставки. У підсумку, кожен клієнт може створити свій унікальний CITROЁN C3, який не буде схожий на будь-який інший з 999 999 автомобілів.
Сила Нового CITROЁN C3 - в його оригінальності
Хетчбек CITROЁN C3 є автомобілем з найширшими можливостями персоналізації в своєму класі, завдяки наступному:
- сім варіантів основного забарвлення кузова - включаючи два нові кольори Elixir Red і Spring Blue, які доповнили вже раніше існуючу кольорову гамму (Perla Nera Black, Steel Grey, Platinum Grey, Soft Sand, Polar White).
- чотири пакети Colour Packs - вставки на накладках Airbump® і навколо протитуманних фар в кольорі Anodised Emerald (іскристий синій), Black (глянсовий чорний), White (білий), Red (яскраво-червоний);
- чотири варіанти забарвлення даху - в тому числі модний небесно-синій колір Emerald Blue (на додаток до традиційно популярним Opal White, Onyx Black, Aden Red); причому колір даху поєднується з кольором бічних дзеркал заднього виду і декором на боковинах;
- три варіанти декору даху - з графічними мотивами (Red, Techwood, Emerald) у вигляді наклейок на площині даху і задній стійці.
Сила оригінальності CITROЁN C3 також відображена в структурі продажів даної моделі, де явно простежується «любов з першого погляду» для більшості, з 1 000 000 замовлених автомобілів:
- 41% автомобілів - продано в максимальних комплектаціях (Shine і Shine Pack);
- 65% автомобілів - продано в варіантах з двобарвним забарвленням кузова;
- 68% автомобілів - продано в варіантах з накладками Airbump®.